Imperium hall

POSLEDNJE SA BLOGA

Sve što treba da znate o organizaciji svadbe u restoranu Imperium Hall

Datum: 27 FEB 2023 Kategorija: vencanja

Pogledajte šta je to sve što treba da znate o organizaciji svadbe u restoranu Imperium Hall i shvatićete da planiranje važnih događaja, kao što je venčanje, ne mora biti zahtevno i stresno. Kada se obratite iskusnim profesionalcima, koji posvećeno i sa ljubavlju obavljaju svoj posao, sve je mnogo lakše i jednostavnije. Iz tog razloga, možete biti sigurni da ste izborom restorana za svadbe Imperium Hall doneli još jednu pravu odluku.

 

RESTORAN ZA SVADBE IMPERIUM HALL

 

Zakazivanje termina

Ukoliko ste odabrali da upravo ovde izgovorite svoje sudbonosno “DA”, najpre treba da proveite raspoloživost slobodnih termina. Kada odaberete željeni datum, kontaktirajte nas, kako bismo izvršili potvrdu i rezervaciju termina. Imajte na umu da je naš restoran za svadbe izuzetno tražen, pa je termin potrebno rezervisati i nekoliko meseci unapred.

Kapacitet i prostor

Restoran za svadbe Imperium Hall nudi elegantan i komforan prostor, koji je multifunkcionalan i imože se prilagoditi organizaciji svadbenih proslava različitog kapaciteta. U zavisnosti od broja gostiju, koje mladenci očekuju i najave našem timu, zavisiće i raspored stolova i stolica u svečanoj sali, koja može ugostiti od 180 do 500 gostiju.

Hrana i piće

Hrana i piće su jedan od ključnih elemenata svadbenog slavlja. Restoran za svadbe Imperium Hall nudi različite menije za svečane prilike. Po želji mladenaca, moguće su njihove izmene i dopune. Naši kuvari će se pobrinuti da svako jelo bude ukusno i pripremljeno od najkvalitetnijih namirnica. U ponudi imamo i veliki izbor pića, od bezalkoholnih do alkoholnih, tako da će svaki vaš gost, sasvim sigurno, biti zadovoljan.

Sve što budući mladenci treba da urade je da dođu kod nas, uživaju u besplatnoj degustaciji jela sa menija i, nakon toga, odaberu meni koji će se njihovim gostima poslužiti.

 

Planiranje i organizacija

Kako bi sam čin venčanja i njegova proslava bili uspešni i upravo onakvi kako su ih mladenci zamislili, najvažnija stavka je dobro planiranje. Restoran za svadbe Imperium Hall pruža uslugu profesionalnog planiranja događaja. Ukoliko ste saglasni, u skladu sa vašim željama i zamislima, organizovaćemo sve detalje vašeg posebnog dana.

Možemo organizovati: tematsko venčanje, venčanje na otvorenom, dekoraciju prostora, angažovati muzički bend ili DJ-a, koktel majstora, fotografa, obezbediti suvi led, vatromet, iznajmljivanje limuzine, izradu svadbene torte i još mnogo toga.

Dodatni benefiti

Vrhunska usluga profesionalnog i ljubaznog osoblja, specijalna LED rasveta, Tiffany stolice, prostrani plesni podijum, brzi WiFI internet, gratis apartman za mladence, kutak za slikanje i obezbeđen, besplatan parking, samo su neki od dodatnih benefita u kojima ćete uživati kada svadbenu proslavu priredite u najromantičnijoj sali za svadbe u Beogradu!

 

RESTORANI ZA SVADBE BEOGRAD CENA

 

 

Raspoloživi budžet je osnova planiranja venčanja, pa je zato izuzetno važna i informacija kako se, kada su restorani za svadbe Beograd u pitanju, kreće cena. Ponuda je raznolika, pa su i cene na tržištu takve. Međutim, visoka cena nije uvek garancija visokog kvaliteta. Sa druge strane, preniska cena vas opravdano može navesti da posumnjate kako takva ponuda ima nekih skrivenih manjkavosti.

Restoran za svadbe Imperium Hall Beograd nudi odličan odnos vrhunskog kvaliteta i pristupačnih cena. To je još jedan od razloga njegove popularnosti i privlačnosti.

Kod nas se, u zavisnosti od odabranog menija, cena po osobi kreće od 35€ do 50€. U ponudi su 3 osnovna menija (Gold, Platinum i Diamond), a cena može varirati ukoliko se mladenci odluče za neke korekcije ili dopune menija i asortimana pica.

 

Neka se i vaš snovi pretvore u stvarnost! Pozovite najprestižniji restoran za svadbe Beograd i neka pripreme za Vaš najsrećniji dan otpočnu!


VRSTE PROSLAVA
Vencanje
Venčanja

Romantičan i ušuškan ambijent na samoj obali Dunava i atmosfera koja pleni radošću.

Saznaj više
Krstenja
Krštenja

Krštenje vašeg deteta je događaj koji se dešava samo jednom u životu i mora proteći savršeno.

Saznaj više
rodjendan
Rođendani

Dozvolite da Vam ulepšamo ovaj magičan dan, na način kako samo mi znamo.

Saznaj više
korporativne proslave
Korporativne proslave

Moderan, multifunkcionalan prostor na samoj obali Dunava idealan je za sve vrste korporativnih proslava.

Saznaj više
ostale proslave
Ostale proslave

Tu smo da organizujemo nezaboravnu proslavu I za sve ostale Vama bitne događaje.

Saznaj više

Imperium hall

IMATE PITANJE ZA NAS?

Imperium hall

PRONAĐITE NAS